V Googlově debutní dvou minutové epizodě AskGoogleWebmasters na Google Webmaster Youtube kanálu, Webmaster analytik trendů John Mueller se zaměřil na to, jestli je odkazování dobré pro SEO.
 
Otázka: „Pomáhá nebo poškozuje SEO odkazování na jiné webové stránky?“
 
Ve videu Mueller sdělil, že odkazy pomáhají uživatelům nalézt daleko více informací o daném tématu a jsou tak schopni zkontrolovat vaše zdroje. Poté určitě varoval před manipulacemi s odkazy, odkazy v reklamách a také uvnitř obsahu generovaného uživateli, doporučoval to, aby se spolehli na rel=“nofollow“ vlastnost v těchto případech.
 
Proč by nás to mělo zajímat.
 
Odkazy jsou kritickou součástí SEO a měli byste zacházet s kvalitou Inbound odkazů podobně. Jsou vaše odkazy užitečné pro čtenáře? Ukazují na nějaký autoritativní zdroj? To by měly být vaše cíle a cílení na ně by mělo zlepšit uživatelskou zkušenost na vaší webové stránce a nijak to nepoškodí vaše optimalizační snahy. Ve zkratce, buďte obezřetní ohledně toho, kdy a jak odkazujete.
 
Naučte se více o budování odkazů.
 
Tahle první epizoda ASkGoogleWebmasters se držela základů, ale čeká nás ještě spousta témat, která je třeba pokrýt, co se týče odkazů. Tady jsou některé články ohledně tohoto tématu, které by vás mohly zajímat. Najdete jich také spoustu na našem blogu.